Zachęcamy do skorzystania z sekcji często zadawanych pytań ( FAQ ) Jeśli nie uzyskają Państwo odpowiednich informacji, zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania!
O Nas
CO SIĘ KRYJE POD VEGS & FLOWERS?
Jesteśmy sklepem internetowym oferującym profesjonalne
nasiona kwiatów, warzyw i ziół oraz sadzeniaki.
Łączymy naszą pasję do ogrodnictwa z ofertą online.
W naszej ofercie znajdują się nasiona warzyw Syngenta, kwiatów Syngenta oraz Floranova. Nasiona ziół z Genesis oraz kwiaty Syngenta Flowers i Floranova. Witamy w naszym sklepie internetowym!
"JAK MOŻNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI TELEFONICZNIE?"
Dołożymy wszelkich starań, aby zawsze odpowiadać na
Państwa pytania. Prosimy o kontakt mailowy na adres
info@vegsandflowers.com lub telefoniczny, informacje na ten temat uzyskają Państwo na Naszej stronie internetowej. Jeśli z jakiegoś powodu nie będziemy mogli odebrać Państwa telefonu, skontaktujemy się z Państwem tak szybko, jak to możliwe.
"CZY PAŃSTWA SKLEP INTERNETOWY JEST DOSTĘPNY DLA KONSUMENTÓW?"
Tak, oczywiście, istnieje mozliwość złożenia dowolnego zamówienia. Wysyłamy pod dowolny adres w Europie.
"MAM SWOJĄ WŁASNĄ FIRMĘ. CZY MOGĘ TAKŻE ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?"
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, możesz również złozyć
zamówienie. Jeśli szukasz większych ilości, prosimy o
bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny, ponieważ możemy zaoferować zniżki
"MIESZKAM ZA GRANICĄ, CZY MOGĘ ZŁOZYĆ ZAMÓWIENIE?"
Tak, ale pod warunkiem bycia mieszkańcem Unii Europejskiej. Dostarczamy do wszystkich krajów UE. Koszty wysyłki różnią się w zależności od kraju.
Nasze Produkty
DLACZEGO NASIONA SĄ PAKOWANE W FOLIĘ?
Nasze nasiona są wykorzystywane przez profesjonalistów. Folia ta gwarantuje wysoką jakość nasion i tym samym spełnia Nasze wysokie standardy jakości.
"JAKA JEST RÓŻNICA MIĘDZY KWIATAMI ROCZNYMI, DWULETNIMI A WIELOLETNIMI?"
Roczne kwiaty kwitną przez rok lub jeden sezon i
obumierają po sezonie.
Kwiaty dwuletnie wysiewa się zazwyczaj w pierwszym roku, kwitną w drugim i zaraz potem obumierają.
Niektóre rośliny dwuletnie mogą kwitnąć już w pierwszym roku.
Kwiaty wieloletnie to rośliny, które zagoszczą w Twoim
ogrodzie na wiele lat. Z biegiem lat nadal rosną i kwitną
coraz bardziej. Należy pamiętać, iż w pewnych warunkach klimatycznych, rośliny te mogą nie przetrwać, dlatego ich ciągły wzrost będzie zależał od temperatur w Państwa kraju. Przykładowo nie wszystkie rosliny wieloletnie przetrwają mroźne dni.
JAKIEGO RODZAJU GLEBY POWINIENEM UŻYĆ?
Najlepiej użyć gleby do użytku domowego i ogrodowego,
która jest ogólnie dostępna w lokalnym centrum
ogrodniczym. Jeśli chcą Państwo siać bezpośrednio w ziemi, zalecamy zakup naszych specjalnie do tego
przystosowanych nasion, wtedy najpewniej będzie trzeba dodać jedynie nawóz.
KIEDY SADZIĆ NASIONA?
Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem na naszej stronie internetowej. Pokazuje on najlepszy
czas wysiewu upraw ( wewnątrz oraz na zewnątrz ).
"JAK MOGĘ ZNALEŹĆ PRODUKT, KTÓRY MNIE INTERESUJE?"
W sklepie internetowym na górze znajduje się pasek
wyszukiwania z napisem „tutaj są twoje warzywa,
ziemniaki, zioła oraz kwiaty…”. Następnie należy wpisać nazwę produktu lub część nazwy a następnie „wyszukaj”. Jeśli nadal nie moga Państwo znaleźć pożądanego produktu, prosimy o kontakt w celu rozwiązania Państwa problemu.
Zamówienia
"Wszystkie niezbędne informacje o zamówieniach oraz opłatach"
CZY CENY ZAWIERAJĄ PODATEK VAT?
Wszystkie oferowane produkty mają ceny zawierające podatek VAT. Wraz z zamówieniem otrzymasz fakturę a w niej wartość zamówienia oraz kwotę podatku VAT.
CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?
Tak, można złożyć zamównienie telefonicznie. Najpierw sprawdzimy płatność, a następnie uruchomimy wysyłkę.
CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
Tak, można osobiście odebrać zamówienie w Emmeloord
w Holandii. Istnieje możliwośc wyboru opcji odbioru towaru po złożeniu zamówienia. Po przetworzeniu zamówienia i dokonaniu płatności, otrzymają Państwo komunikat, z informacją iż Pańsstwa zamówienie jest gotowe do odbioru. Nie zostaną naliczone żadne koszty transportu.
"MIESZKAM ZA GRANICĄ, CZY MOGĘ ZŁOZYC ZAMÓWIENIE?"
Tak, ale pod warunkiem bycia mieszkańcem Unii Europejskiej. Dostarczamy do wszystkich krajów UE. Koszty wysyłki różnią się w zależności od kraju.
CZY ISTNIEJE MINIMALNA WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA?
Nie, istnieje możliwość zamówienia dowolnej ilości opakowań nasion oraz sadzeniaków. Koszty przesyłki będą
CZY ISTNIEJE MINIMALNA WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA?
Nie, istnieje możliwość dowolnej ilości opakowań nasion oraz sadzeniaków. Koszty przesyłki będą zależały od jej ciężaru.
JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?
W Holandii koszty wysyłki wynoszą 3,95 euro, jeśli zmieści się do skrzynki pocztowej, jeśli nie, to 5,95 euro. W Belgii, Niemczech i każdym innym kraju UE będą obowiązywały inne taryfy. Koszty wysyłki będą widoczne podczas składania zamówienia, w zależności od ilości paczek i ciężaru wysyłki.
JAKIE SPOSOBY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?
Po zakończeniu procesu zamówienia zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności. Tutaj należy wybrać preferowaną metodę płatności: iDeal, Paypal, przelew bankowy lub gotówka przy odbiorze.
CZY DOSTANĘ POTWIERDZENIE ODBIORU?
Tak, po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo automatyczne potwierdzenie zamówienia na e-mail. Prosze sprawdzić folder SPAM, w razie nie otrzymania wiadomości e-mail. W takim przypadku, prosimy o skontaktowanie się z Nami na adres info@vegsandflowers.com
Wysyłka oraz
Wszystkie niezbędne informacje o wysyłce oraz zwrotach
CAN I PICK UP MY ORDER MYSELF?
"JAKIE SĄ SZCZEGÓŁY WYSYŁKI PAŃSTWA ZAMÓWIENIA?"
Twoje zamówienie zostanie wysłane przez jednego z naszych partnerów i będzie obejmować możliwość śledzenia zamówienia. Zostaniesz powiadomiony, jeśli nie było Cię w domu, a firma transportowa ponowi próbę dostarczenia przesyłki.
JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?
W Holandii koszty wysyłki wynoszą 3,95 euro, jeśli zmieści się do skrzynki pocztowej, jeśli nie, to 5,95 euro. W Belgii, Niemczech i każdym innym kraju UE będą obowiązywały inne taryfy. Koszty wysyłki będą widoczne podczas składania zamówienia, w zależności od ilości paczek i ciężaru wysyłki.
JAKI JEST CZAS DOSTAWY ZAMÓWIENIA?
Jeśli Państwa zamówienie wpłynie przed godziną 15:00 i będzie na stanie, wyślemy je Państwu niezwłocznie następnego dnia. Czas dostawy zależy od kraju i czasu potrzebnego na transport. Jeśli zamówili Państwo artykuł w przedsprzedaży, zostanie wysłane powiadomienie z informacją o stanie przetwarzanego zamówienia.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?
Tak, można zwrócić towar w ciągu 14 dni, prosimy o dołączenie kopii faktury.
Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli poinformują nas Państwo o przyczynie zwrotu i jeśli to możliwe, zwróca Państwo produkty w oryginalnym opakowaniu. Państwo pokrywają koszty wysyłki. Po otrzymaniu zwróconego towaru w dobrym stanie, przystąpimy do zwrotu pieniędzy.
JAK MOŻNA SIĘ Z PAŃSTWEM SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE REKLAMACJI?
Prosimy o kontakt z Naszymi kolegami z działu obsługi klienta pod adresem e-mail: info@vegsandflowers.com.
Prosimy o podanie powodu reklamacji wraz z odpowiednim opisem. Po otrzymaniu wiadomości skontaktujemy się z Państwem w ciągu 14 dni. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć dobre rozwiązanie.
Należy pamiętać, że koszty wysyłki zwrotu zamówienia znajdą się na Państwa koncie, nawet jeśli wcześniej nie skontaktowali się Państwo z naszym działem obsługi klienta.