Regulamin Vegs and Flowers

Dostarczamy pakiety nasion do wszystkich krajów UE! Pełna oferta naszych nasion jest dostępna na stronie internetowej.

Gwarancja

Naszym celem jest dostarczanie roślin i innych towarów w najwyższej jakości, starannie zapakowanych, tak aby dotarły do Państwa w idealnym stanie. Jeżeli w dniu dostawy, ich stan nie będzie zadowalający, prosimy o poinformowanie nas o tym w ciągu 14 dni. Ponosimy odpowiedzialność tylko za koszt towaru (plus transport) zgodnie z informacjami podanymi na stronie internetowej.

Wysyłka zamówienia

Zamówienia są wysyłane niezwłocznie pocztą lub kurierem, ale dostawa może potrwać 7–10 dni. Artykuły sezonowe, takie jak rośliny, są wysyłane osobno, a szacowany czas dostawy jest podany dla każdej odmiany zarówno w naszych katalogach, jak i na naszej stronie internetowej. Otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Mniejsze pozycje wysyłane są przez Royal Mail, a większe kurierem. Przy zamawianiu bardzo dużych pozycji (Oznaczone) prosimy o podanie numeru telefonu, aby kurier mógł się z Państwem skontaktować w celu ustalenia szczegółów dostawy.

Należy pamiętać, że w przypadku zamówienia kilku pozycji mogą one nie zostać dostarczone w tym samym czasie, np. nasiona zostaną wysłane z naszego magazynu, natomiast sadzonki wysyłane są zwykle bezpośrednio ze szkółek.

Zamówienia eksportowe

Jesteśmy w stanie wysyłać pakiety nasion jedynie do (prywatnych) klientów we wszystkich krajach UE. Z przykrością informujemy, że nie możemy przyjmować zamówień do wysyłki poza UE.

Płatności

Płatność zostanie pobrana w momencie złożenia zamówienia. Przyjmujemy płatności za zamówienia online za pomocą kart Visa, Mastercard, Maestro i Paypal. Karty są obciążane przy pierwszym przetwarzaniu zamówienia, aby uniknąć przypadków, w których karty kredytowe i debetowe mogą wygasnąć przed datą dostawy, oraz aby zminimalizować koszty administracyjne. Jeśli jakakolwiek pozycja stanie się niedostępna, zwrócimy Ci pełną kwotę.

Ceny i VAT

Ceny zawierają podatek VAT, jeśli dotyczy. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w przypadku nieprzewidzianych okoliczności lub zmiany stawki podatku VAT.

Warunki sprzedaży

Gwarantujemy, iż w momencie dostawy, wszystkie oferowane przez Nas nasiona, będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami UE dotyczącymi nasion. Podane informacje o produktach są zgodne z Naszą najlepszą wiedzą i służą jedynie jako ogólne wskazówki. Wszystkie wymiary i pojemności są przybliżone. Należy również pamiętać, że czynniki środowiskowe mogą wpływać na wzrost roślin.

Jakość nasion

Kiełkowanie i czystość wszystkich nasion są zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami UE dotyczącymi nasion..

Reklamacje

Naszym celem jest uwzględnienie reklamacji w ciągu 5 dni roboczych, będziemy monitorować sytuację oraz informować Państwa na bieżąco o postępach.

Prawo do anulowania złożonego zamówienia

Zamówienia na towary niepsujące się i niespersonalizowane można anulować od momentu złożenia zamówienia do 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Aby
skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o przesłanie wyraźnego oświadczenia pocztą elektroniczną, faksem lub listownie, podając swoje imię i nazwisko, adres oraz numer kontaktowy. Można również wypełnić i przesłać Nasz Formularz Anulowania Zamówienia. Formularz ten jest dostępny na żądanie u naszego zespołu obsługi klienta, można go wypełnić online lub pobrać tutaj w celu wypełnienia i wysłania pocztą.

Skutki anulacji zamówienia

Jeśli chcą Państwo anulować zamówienie na towary niepsujące się lub niespersonalizowane po ich dostarczeniu, należy je zwrócic do Nas na własny koszt w ciągu 14 dni od momentu anulowania zamówienia. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki. Jeśli przedmiot jest bardzo duży, możemy zorganizować dla Państwa odbiór na Państwa koszt. Zwrócimy Państwu pieniądze za wysłany towar, w tym za koszty dostawy. W przypadku utraty wartości dostarczonych towarów, jeśli stało się to z powodu Państwa niewłaściwego obchodzenia sie z towarem, wkalkulujemy to w sumę zwrotu pieniędzy za zamówiony, lecz anulowany towar. Prosimy również o zwrócenie towarów w oryginalnym opakowaniu.

Zwrot kosztów nastąpi bez zbędnej zwłoki i nie później niż:

a) 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Ciebie zwrot towaru
b) (szybsza opcja) 14 dni po dostarczeniu przez Ciebie dowodu zwrotu towaru, lub
c) W przypadku braku dostawy zamówionego towaru, w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o anulowaniu złożonego zamówienia.

Obsługa klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań lub roszczeń dotyczących towarów zagubionych lub uszkodzonych w transporcie, prosimy o podanie numeru rachunku lub pełnego adresu. Należy skontaktowac się z Naszym Działem Obsługi Klienta.